מתיחות חדר כושר
יוגה
מתיחות
תרגילים לשכמות
9 דרכים לשריפת שומן מהירה 9 דרכים לשריפת שומן מהירה
אימון אישי עם מאמן כושר צמוד
חוג פילאטיס תל אביב
עיצוב וחיטוב הגוף
חדר כושר ת"א
ספינינג כיפי בחדר כושר גוף ראשון
TRX בתל אביב חדר כושר

רוצים להשתתף בשיעורי הסטודיו ולא יודעים באילו חוגים לבחור?
אז הנה הדף שיעשה לכם סדר בדברים

פילאטיס

שיטת אימון הנחשבת גם כפעילות שיקומית. השיטה נועדה לשפר את היציבה והתפקוד היומיומי ע"י תרגילים המפעילים את שרירי הליבה והמייצבים, תוך מניעת לחץ על החוליות והמפרקים.

Power פילאטיס

שיטה הכוללת מאות תנועות מבוקרות ומדויקות אשר נועדו למתוח ולחזק את השרירים מבלי להוסיף נפח (חזרות מרובות ודגש על מייצבים). מבוססת על 6 עקרונות הפילאטיס: שליטה, מרכוז, זרימה, ריכוז, נשימה ודיוק.

בניית עצם

התעמלות למניעת אוסטיאופורוזיס ושמירה על מסת העצם. השיטה מבוססת על עומסים,התנגדות, דחיסה, פיתול ומתיחה. מיועדת לנשים שלקו באוסטיאופורוזיס או נמצאות בסיכון לחלות.

פלדנקרייז

שיטת אימון המשכללת את יכולת התנועה ע"י הרחבת מודעות האדם לגופו. מבוצעת בסדרת תנועות עדינות תוך הפניית הקשב אל הגוף. מסייעת להשיב גמישות פיזית ושכלית תוך פיתוח יכולת תנועה חופשית ויציבה זקופה.

עיצוב וחיזוק

שיעור אשר מחטב ומחזק; מתמקד בסיבולת שריר, טווח תנועת מפרקים, שיווי משקל ויציבה. השיעורים מלווים באביזרים מגוונים כגון בוסו, פיטבול, משקוליות, גומיות ועוד.

עיצוב ה-CORE

שיעור עיצוב המתמקד בשרירי ליבת הגוף. מטרת האימון היא מניעת כאבי גב, איזון שרירי ושיפור המודעות הגופנית. ע"י חיזוק מרכז הגוף ניתן לשפר את איכות התנועה של הגוף כולו.

עיצוב אירובי/דינמי

אימון קצבי וחווייתי אשר עובד על קבוצות שרירים רבות תוך כדי תנועה. עובד על סיבולת שריר כמו גם סיבולת לב ריאה לחיזוק וחיטוב הגוף תוך כדי שריפת שומן.

יוגה ויניאסה

שיטת תרגול דינאמית המשלבת בין גוף ונפש, תיאום בין תנועה לנשימה. התרגול מבוצע בסדרות של רצף תנוחות משתנה, תוך דגש על ריכוז והרפיה.

מתיחות

שיעור שמטרתו הגמשה והארכת השרירים. הגמישות תורמת לשיווי משקל (עקב הגדלת טווח התנועה), שיפור זרימת הדם, שחרור הסטרס ושימור השריר והרקמות במצב תקין. מתיחות מסייעות לגוף להתאושש מפציעות, מפחיתות כאבים במפרקים ובגב וצריכות להוות חלק אינטגרלי משגרת האימון.

Find Balance

שיעור המלמד יציבה נכונה תוך שילוב אביזרי התנגדות כגון גומייה, Body Bar ועוד. תורם לחיזוק הגוף ולחיטובו בדגש על תנועתיות מפרקית, הגמשה והארכת שרירים. בשיעור נעשה שימוש במנחים המאתגרים את שיווי המשקל ואיזון הגוף המחייבים מודעות פנימית, שליטה בגוף ודיוק התנועה.

Pump Your Body

אימון פונקציונאלי המשלב בין מערכות תנועה – מערכת השרירים, העצבים ושיווי המשקל. השיטה עובדת על מספר קבוצות שרירים דרך תרגילים המחקים תנועות מחיי היומיום שלנו.

קיקבוקס

אימון אנרגטי המשלב יסודות מעולם אומנויות הלחימה. האימון עובד כל שרירי הגוף תוך שיפור כוח, שיווי משקל, קואורדינציה וסיבולת לב ריאה.
סמאש – שיטה של קיקבוקס ששמה פחות דגש על קומבינציות ויותר דגש על איכות ודיוק התנועה.
שקים – אימון קיקבוקס בשילוב שקי אגרוף המאפשר עבודה מאסיבית על כוח מתפרץ ועוצמה.

ספיישל "גוף ראשון"

אימון ייחודי בגוף ראשון המשלב אירובי ועיצוב – השיעור מתחיל בקומבינציות פשוטות וקלות ללמידה שמטרתן העלאת הדופק, שריפת שומנים ושיפור הקואורדינציה, וממשיך בתרגילי עיצוב ומתיחה לחיזוק השרירים ושיפור טווחי תנועה.

ZUMBA

אימון גופני אירובי המבוצע באמצעות ריקוד לצלילי מוזיקה קצבית מהעולם הלטיני. שיעור אנרגטי המרגיש כמו מסיבה, משחרר את הגוף והנפש ומסייע לשריפת קלוריות.

ספינינג

אימון אירובי אינטנסיבי לשריפת קלוריות, שיפור סיבולת לב ריאה וחיזוק פלג גוף תחתון. האימון מבוצע על אופניים נייחים תוך שימוש בהתנגדות להשגת המטרות.

TRX

אימון התנגדות באמצעות רצועות חזקות שאינן גמישות המאפשרות ביצוע של תרגילים מורכבים.. האימון נעשה כנגד משקל הגוף של המתאמן. כרוך בתשלום נוסף.

למידע והרשמה

שם מלא

טלפון

דוא"ל

רוצים להישאר מעודכנים? הרשמו כאן להצטרפות לניוזלטר שלנו

חדר כושר תל אביב גוף ראשון מקפיץ אתכם מאז שנת 1988
מכון כושר בתל אביב

אנחנו גם בפייסבוק

Share